Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit hlavičku

V hlavní roli strojař se vrací. Fakulta strojní VŠB-TUO navazuje na úspěšnou kampaň

Fakulta strojní VŠB-TUO představila nový náborový spot, který je součástí staronové kampaně V hlavní roli strojař. Světem filmu se opět inspirovali kreativci z Action Please a Idea Please.

Kampaň komunikuje myšlenku, že strojaři jsou hvězdy hrající hlavní roli v moderním světě. Jejím cílem je zlepšit vnímání oboru strojírenství, posílit brand fakulty a samozřejmě také nalákat uchazeče ke studiu strojařiny. Nový spot je stejně jako ty loňské inspirovaný světem filmu – tentokrát žánrem fantasy. „Ve videu propojujeme kouzelný svět filmu a strojařiny. Věříme, že spot zaujme hlavně myšlenkou, že kouzla 21. století mají na svědomí strojaři,“ říká režisér spotu a autor námětu Radim Dittrich z Action Please.

Loňská náborová kampaň V hlavní roli strojař přinesla Fakultě strojní nečekaný 38% nárůst zapsaných uchazečů ve všech stupních studia. Proto se klient rozhodl, že chce v úspěšném náborovém tažení pokračovat. „Takový úspěch kampaně jsme nečekali, a proto jsme se rozhodli koncept s agenturou Action Please dále rozvíjet. Vzhledem k trvajícím pandemickým opatřením navíc na online aktivity spoléháme více než kdy dřív,“ vysvětluje Ivo Hlavatý, proděkan fakulty pro vnější vztahy a spolupráci s průmyslem. Podle něj jsou všechny ostatní činnosti, jako jsou návštěvy středních škol nebo kontaktní akce s uchazeči, na dlouhou dobu vyloučeny.

Kampaň V hlavní roli strojař, k níž se Fakulta strojní VŠB-TUO vrátila v lednu zveřejněním nového náborového videa, se bude na sociálních sítích rozvíjet až do začátku dubna, kdy končí první kolo přijímacího řízení. Zároveň agentura Idea Please zapracovala na podobě kampaňové microsite vhlavniroli.cz a ještě více ji přiblížila vzhledu streamovacích platforem. „V tomhle prostředí se cílová skupina hodně pohybuje – zvlášť v době koronavirových opatření. Vyšli jsme proto z dat, které jsme získali v loňském roce, a microsite zásadně upravili tak, aby pro uchazeče byla ještě atraktivnější a uživatelsky příjemnější,“ říká Radim Dittrich.

Mimo to se pak bude v průběhu přijímacího řízení rozvíjet komunikace na sociálních sítích Facebook, Instagram a YouTube. „Věříme, že posty parodující slavné filmy s insightem, který má přesah do studia strojařiny, budou cílovku bavit a že se za nimi na sociální sítě budou vracet,“ uzavírá Dittrich.

Vloženo: 3. 2. 2021
Kategorie:  Aktuality
Zadal:  Administrátor
Útvar: FS - Fakulta strojní
Zpět