Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit hlavičku

Náborová kampaň Fakulty strojní získala 4 národní ocenění

Náborové kampaně Fakulty strojní slaví úspěch nejen u uchazečů, ale také u odborné marketingové veřejnosti. Po třech zlatých Lemurech (dříve Česká cena za PR) získala letošní kampaň V hlavní roli strojař další čtyři významná reklamní ocenění.

V soutěži IMC Awards 2020 posbírala Fakulta strojní spolu s kreativním týmem Action Please zlatou, dvě stříbrné a bronzovou sošku. Náborovou kampaň z filmového prostředí, v níž si strojaři zahráli hlavní roli, ocenila odborná porota v kategoriích Digitální trefa, Budování značky, Veřejný zadavatel a Inovativní myšlenka nebo koncept. Práce u odborníků uspěla díky kreativní myšlence, kvalitnímu zpracování a také výsledku – Fakultě strojní se totiž přihlásilo o 25 % více uchazečů než loni. Číslo zapsaných uchazečů do všech stupňů studia pak narostlo dokonce o 38 %.

 

Vloženo: 24. 11. 2020
Kategorie:  Aktuality
Zadal:  Administrátor
Útvar: FS - Fakulta strojní
Zpět