Předběhni svou dobu na Fakultě strojní VŠB-TUO

V posledních letech vykazuje počet studentů nastupujících do prvních ročníků vysokých škol technického zaměření trvale sestupný trend i přesto, že zájem firem o absolventy technických univerzit výrazně roste.
info-image

Tento problém souvisí s nepříznivým demografickým vývojem, nízkým zájmem o techniku mezi mládeží, obavami z náročnosti studia, a také s oceněním technické práce v naší společnosti. Vedení Fakulty strojní není tento stav lhostejný a hledá cesty, jak mladé lidi oslovit a komunikovat studium na fakultě prostředky jim blízkými. Proto také již několikátý rok realizuje kampaň zaměřenou na studenty SŠ prostřednictvím sociálních sítí.  Možná jste zaznamenali úspěšné kampaně předchozích let „Absolventi“, „Poslední strojař“ a „ Ukaž se“.

Kampaň pro rok 2019/2020 zaměřená na maturující studenty středních škol nese název „Předběhni svou dobu“ a navazuje na loňský spot Nový kočár, který měl na sociálních sítích velký úspěch. Humornou formou prezentuje strastiplné příběhy geniálního mistra Jana, jehož myšlenky a vynálezy se zcela vymykají době, ve které žije. Je nadšeným badatelem, přestože zůstává nepochopen. Na Fakultě strojní však nabízíme příležitost a ocenění všem, kteří dokáží vytvořit něco nového, obdivuhodného, užitečného pro sebe i ostatní.

Pro novou kampaň byla vytvořena microsite, kde jsou přehledně prezentovány informace o jednotlivých oborech, fakultě i přijímacím řízení. Postupně tam přibývají také jednotlivé reklamní spoty. Ty jsou zveřejňovány především na sociálních sítích (Facebook, Instagram, YouTube), které se opět staly hlavní platformou pro komunikaci s našimi potenciálními uchazeči. Věříme, že se jim kampaň bude líbit a najdou zde motivaci ke studiu strojních oborů.


© 2019 VŠB-TU Ostrava